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Die Sponsoren stellen sich vor – November 2020

Das Admanagerforum für Vermarkter „AdOps Forum Supply“ November 2020 ist durch Sponsoren finanziert.

Vielen Dank an die Co-Sponsoren Permutive, The Media Trust und Yieldlab/ADITION sowie an die Supporter Xandr und Adnuntius.

Co-Sponsoren Permutive, The Media Trust, Yieldlab/ADITION

Über Permutive

Permutive is a publisher-first Data Management Platform (DMP) that allows publishers to see their entire audience and target them in real-time. Permutive’s technology does not rely on third-party cookies and therefore is able to provide 100% visibility of the publishers’ audience. The platform enables publishers to build detailed audience segments of their entire audience, dramatically increasing their scale of available targetable advertising inventory. Permutive is currently working with publishers like BuzzFeed, The Economist, Business Insider, Immediate Media, Dennis Publishing, Condé Nast International and Burda Forward. Permutive was founded in 2014 and is backed by Y Combinator and EQT.

Mehr Infos unter https://permutive.com

Über The Media Trust

The Media Trust is on a mission to make the internet a healthier, more valuable place for publishers and consumers. Working with the world’s largest, most-heavily trafficked digital properties and their upstream partners, The Media Trust delivers real-time security, data privacy, performance management and quality assurance solutions that help protect, monetize and optimize the user experience across desktop, smartphone, tablet and gaming devices.
Monitoring the online and mobile ecosystems since 2004, The Media Trust leverages a physical presence in 500 cities across 65 countries to continuously scan websites, ad tags and mobile apps and alert on and resolve anomalies ranging from malware and redirects to data leakage and campaign errors. More than 600 enterprises, media publishers, ad networks/ exchanges, and agencies—including 40 of comScore’s AdFocus Top 50 websites—rely on The Media Trust to protect their website, their employee internet use, their revenue and, most importantly, their brand.

Mehr Infos unter https://mediatrust.com oder https://mediatrust.com/who-we-help/adrevenue-operations

Über Yieldlab/ADITION

Yieldlab ist die führende Supply-Side-Plattform (SSP) im Premium-Publisher-Segment und steht für Weiterentwicklung und Wachstum an der Seite der Top-Medienmarken in Europa. Mit der eigenentwickelten Technologie Yieldlab YRD für Yieldoptimierung und Programmatic Advertising können Publisher ihr gesamtes Mediainventar über alle digitalen Kanäle hinweg gebündelt auf einer Plattform automatisiert in Echtzeit monetarisieren. Damit macht Yieldlab Medienangebote und Werbekampagnen wirtschaftlich erfolgreich.

ADITION technologies ist der führende europäische Anbieter hochwertiger Mediatechnologie-Lösungen für ein automatisiertes, datenbasiertes digitales Marketing und eine holistische Mediavermarktung über alle Kanäle. Die modular erweiterbare ADITION Unified Adserving Plattform liefert allen Marktteilnehmern – Werbetreibenden, Agenturen sowie Publishern/ Vermarktern – gleichermaßen individuelle, passgenaue Lösungen, um maximale Marketing- bzw. Vermarktungseffizienz zu erzielen und die jeweiligen Key-Assets zukunftssicher zu gestalten.

Mehr Infos unter https://yieldlab.com und https://www.adition.com

Supporter Xandr, Adnuntius

Über Xandr

Xandr entwickelt eine effizientere Lösung für Werbetreibende und Publisher durch Consumer Insights und leistungsstarke Technologien, die auf mehr als einem Jahrzehnt der Buy- und Sell-Side Innovation von AppNexus aufbauen. Als Marktführer im Bereich Advanced TV Advertising bietet Community, der kuratierte Marktplatz für Premium-Videoinventar, hochwertige Zielgruppen in einer markensicheren Umgebung. Die Einkaufsplattform Xandr Invest, ermöglicht den Zugang zu interessierten Verbrauchern und die Verbindung mit ihnen über alle Bildschirme hinweg. Eine Tradition der verantwortungsvollen Nutzung von Daten ist in Xandr tief verwurzelt. Seit mehr als 143 Jahren hat AT&T Daten und Technologie dazu eingesetzt, die Nutzererfahrung zu verbessern.

Mehr Infos unter https://www.xandr.com

Über Adnuntius

Adnuntius solves three problems with digital advertising: first, the enormous costs of programmatic advertising where 50% of ad spending goes to technology intermediaries and 15% is unaccounted for; second, the huge revenue loss in programmatic advertising now that 3rd party cookies are disappearing; and third, the challenge of easily accessing the large and growing segment of small and medium-sized business. Adnuntius is a private marketplace platform that re-introduces a direct relationship between publishers and their buyers, while maintaining the automation benefits of programmatic advertising. One implementation also opens for publishers to easily establish its own self-service portal, making it easy for small businesses to register, and to create, pay for and manage their own advertising. Lastly, our data platform makes it easy for publishers to make available their own data, which will become more important now that marketers can no longer use their own data at the same scale. But our data platform also enables you to offer audiences based on a marketer’s data using new connection methods not reliant on 3rd party cookies. Come talk to us, and we’ll be happy to set up a demonstration where we will show you everything – live.

Mehr Infos unter https://adnuntius.com

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