Startseite » Vermarkterforum „AdOps Forum Supply“ März 2023 » Die Sponsoren stellen sich vor – März 2023

Die Sponsoren stellen sich vor – März 2023

Das Admanagerforum für Vermarkter „AdOps Forum Supply“ März 2023 ist durch Sponsoren finanziert.

Vielen Dank an unseren Hauptsponsor Pubstack, an die Co-Sponsoren Equativ und Relevant Yield sowie an die Supporter Adnami, Permutive, The Media Trust und AdaptMX.

Hauptsponsor Pubstack

Über Pubstack

ADVERTISING PERFORMANCE MONITORING FOR PUBLISHERS

Publisher treffen schneller die richtigen Entscheidungen, optimieren früher und verdienen mehr mit Pubstack’ real-time ad revenue analytics.
Die steigende Anzahl an Partnern und SSPs, die über Prebid, Google AdX & OB, etc. zur Vermarktung angeschlossen werden können, bedeutet eine Zunahme an Daten und Möglichkeiten. Wie viele und welche Headerbidding-Partner brauche ich? Welche Integration und welche Kombination ist die umsatzstärkste? Welche SSP liefert inkrementelle Umsätze für Video, Display, native, mobile …? In welchem Set-up sind Latency und Umsatz optimal erreicht?
Pubstack übersetzt das Zusammenspiel der immer komplexer werdenden Ad-Stacks in aussagekräftige Information an einem Ort. Publisher können damit fundierte Entscheidungen mit Real-Time-Daten über viele Parameter treffen und ihre Werbeeinnahmen optimieren. Premium-Support ist für alle Kunden inklusive.

Mehr Infos unter https://pubstack.io

Co-Sponsoren Equativ und Relevant Yield

Über Equativ

Equativ ist der neue einheitliche Name für Smart Adserver, DynAdmic und LiquidM – drei bewährte Innovatoren der Werbetechnologie. Das vertikal integrierte Unternehmen bietet marken- und datenschutzkonforme Lösungen, die es seinen Kunden ermöglicht, maximale Werbewirkung zu erzielen und gleichzeitig die Rechte der Nutzer zu respektieren. Der Zusammenschluss kombiniert Kunden-Know-how und technische Spitzenleistungen, um die Interessen der Angebots- und der Nachfrageseite gleichermaßen mit Professionalität und technischer Raffinesse zu bedienen.
Equativ hat seinen Hauptsitz in Paris und New York und operiert weltweit mit einem Team von mehr als 550 Mitarbeitern in 20 Büros.

Mehr Infos unter https://equativ.com

Über Relevant Yield

Relevant Yield is the most empowering solution for publishers and sales networks to maximise ad revenues and operate cost-effectively. Relevant Yield offers an independent vendor agnostic header bidding management combined with prebid analytics and revenue reporting from any demand channel; which makes it the most comprehensive solution on the market. Relevant Yield is provided by a Nordic based company Relevant Digital and it is used by media houses and their sales partners across the world. In addition to Relevant Yield, the company offers programmatic related consultation, technologies and support.

Mehr Infos unter https://www.relevant-digital.com/relevantyield

Supporter Adnami, Permutive, The Media Trust und AdaptMX

Über Adnami

Adnami specialises in programmatic, high-impact advertising solutions. Its templated and platform-agnostic approach to high impact advertising provides a scalable and automated solution to run attention-grabbing and impactful advertising campaigns. Adnami works with a growing portfolio of publishers, agencies and advertisers; reaching over 300 million uniques every month across 3,000 domains. With offices in Copenhagen, Stockholm, Helsinki, London, Hamburg and Paris, Adnami continues to expand its solutions for high impact advertising, working with a diverse range of brand clients such as Heineken, BMW, American Express, Disney, Samsung and Amazon.

Mehr Infos unter https://www.adnami.io

Über Permutive

Permutive’s infrastructure empowers publishers and advertisers to address all of their audiences in-the-moment, whilst protecting privacy and respecting consumer consent. Our Audience Platform enables publishers and advertisers to activate audiences responsibly at scale and effectively use first-party data, without ever exposing consumers’ personal information.

Permutive is listed in YCombinator’s Top 150 companies of all time and is trusted by the world’s largest publishers and advertisers, including News Corp, Hearst, BuzzFeed, Penske Media, Future plc, The Guardian, Vox Media, Insider, Hubert Burda Media and Condé Nast International.

Mehr Infos unter https://permutive.com

Über The Media Trust

Today’s digital ecosystem relies on The Media Trust to safeguard the consumer experience. We fix the issues that harm your customers, drive data breaches, violate regulations, impede revenue, and tarnish your brand.
Acting as your audience, our unique digital safety platform captures their true user experience and stops harmful activity so you can better monetize and govern your digital assets.
Since 2005, hundreds of digital businesses have depended on The Media Trust to protect their strategic digital revenue channels. Why not yours? The Media Trust—your partner in digital trust and safety.

Mehr Infos unter https://mediatrust.com

Über AdaptMX

Solutions to the fast changing digital ad ecosystem.
AdaptMX Builds Enterprise Software Tools for the Advertising, Digital Media and Publishing Industries: Brands, Agencies, DSPs, SSPs, Publishers.

Mehr Infos unter https://adaptmx.com

Weitere Seiten zum Event

Admanagerforum für Vermarkter „AdOps Forum Supply“ März 2023