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Die Sponsoren stellen sich vor – November 2024

Der Admanagerforum für Vermarkter AdOPs Forum Supply November 2024 ist durch Sponsoren finanziert.

Vielen Dank an die Co-Sponsoren Permutive, Relevant Yield, Welect und The Media Trust sowie an die Supporter Browsi und Pubstack.

Co-Sponsoren Permutive, Relevant Yield, Welect, The Media Trust

Über Permutive

Permutive’s Audience Platform puts publishers in control of their revenue by enabling them to reach and monetize 100% of their audience while respecting consumer privacy.
Permutive enables publishers to develop unique audience insights, optimize campaigns on the fly, and provide detailed mid- and post-campaign reports.
In unlocking the true value of their audience, Permutive’s customers drive direct deals, win more RFPs, and secure repeat business with advertisers.
Permutive is trusted by the world’s largest publishers including News Corp, Hearst, BuzzFeed, Penske Media, Future plc, the BBC, The Guardian, Vox Media, Insider, Hubert Burda Media, Condé Nast International, Trusted Media Brands, Hello! and Unify.

Mehr Infos unter https://permutive.com

Über Relevant Yield

Relevant Yield is the most empowering solution for publishers and sales networks to maximise ad revenues and operate cost-effectively. Relevant Yield offers an independent vendor agnostic header bidding management combined with prebid analytics and revenue reporting from any demand channel; which makes it the most comprehensive solution on the market. Relevant Yield is provided by a Nordic based company Relevant Digital and it is used by media houses and their sales partners across the world. In addition to Relevant Yield, the company offers programmatic related consultation, technologies and support.

Mehr Infos unter https://www.relevant-digital.com/relevantyield

Über Welect

Welect ist ein AdTech-Unternehmen, das eine führende Plattform für Choice-Driven Advertising betreibt. Durch den selbstbestimmten Werbekonsum entsteht ein werbewirksames Targeting mit hoher Adressierbarkeit auch unabhängig von Consent-Ablehnung und AdBlock-Nutzung. Welect ermöglicht Publishern so eine Verbesserung der Video Fill-Rates und die Konvertierung von AdBlock-Nutzer:innen und Consent-Verweiger:innen bei höchster Nutzerzufriedenheit. Welect arbeitet mit einem Portfolio aus über 150 Seiten und liefert sehr große Reichweiten in vielen Zielgruppen.

Mehr Infos unter https://www.de.welect.de

Über The Media Trust

Today’s digital ecosystem relies on The Media Trust to safeguard your consumer experience. We fix the issues that harm your customers, drive data breaches, violate regulations, impede revenue, and tarnish your brand. Acting as your audience, our unique digital safety platform captures their true user experience and stops harmful activity so you can better monetize and govern your digital assets. Since 2005, hundreds of digital businesses have relied on The Media Trust to protect their strategic digital revenue channels. Why not yours? The Media Trust—your partner in digital trust and safety.

Mehr Infos unter https://mediatrust.com


Supporter Browsi, Pubstack

Über Browsi


Browsi is a leading AI-driven SaaS company that empowers publishers and content creators to gain control of their digital real estate. Browsi’s AI platform seamlessly analyzes real-time behavioral data to create personalized ad placements, improving user experience and increasing revenue. The company is trusted by premium publishers such as CNN, TMZ, Kobe Shimbun, Reworld Media, GMX, WebMD, Graham Media and more. Browsi’s technology is available to publishers worldwide sold directly or via authorized partners and resellers like Fluct, Flux, Magnite, Amazon Publisher Services Connections Marketplace and more.

Mehr Infos unter https://browsi.com

Über Pubstack

Publisher treffen schneller die richtigen Entscheidungen, optimieren früher und verdienen mehr mit Pubstack’ real-time ad revenue analytics.
Die steigende Anzahl an Partnern und SSPs, die über Prebid, Google AdX & OB, etc. zur Vermarktung angeschlossen werden können, bedeutet eine Zunahme an Daten und Möglichkeiten. Wie viele und welche Headerbidding-Partner brauche ich? Welche Integration und welche Kombination ist die umsatzstärkste? Welche SSP liefert inkrementelle Umsätze für Video, Display, native, mobile …? In welchem Set-up sind Latency und Umsatz optimal erreicht?
Pubstack übersetzt das Zusammenspiel der immer komplexer werdenden Ad-Stacks in aussagekräftige Information an einem Ort. Publisher können damit fundierte Entscheidungen mit Real-Time-Daten über viele Parameter treffen und ihre Werbeeinnahmen optimieren. Premium-Support ist für alle Kunden inklusive.

Mehr Infos unter https://pubstack.io

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