Startseite » Vermarkterforum „AdOps Forum Supply“ Oktober 2022 » Die Sponsoren stellen sich vor – Oktober 2022

Die Sponsoren stellen sich vor – Oktober 2022

Das Admanagerforum für Vermarkter „AdOps Forum Supply“ Oktober 2022 ist durch Sponsoren finanziert.

Vielen Dank an unseren Hauptsponsor Google, an die Co-Sponsoren Adnami und Pubstack sowie an die Supporter Permutive, The Media Trust und Sovrn.

Hauptsponsor Google

Über Google Ad Manager

Google Ad Manager is a complete platform to grow all of your digital ad revenues in all the ways and places people are watching, reading, playing, and engaging. Our unified platform leverages Google technology to help you run your business more efficiently and keep your brand safe.

Co-Sponsoren Adnami und Pubstack

Über Adnami

Adnami specialises in programmatic, high-impact advertising solutions. Its templated and platform-agnostic approach to high impact advertising provides a scalable and automated solution to run attention-grabbing and impactful advertising campaigns. Adnami works with a growing portfolio of publishers, agencies and advertisers; reaching over 300 million uniques every month across 3,000 domains. With offices in Copenhagen, Stockholm, London, Hamburg and Paris, Adnami continues to expand its solutions for high impact advertising, working with a diverse range of brand clients such as Heineken, BMW, American Express, Disney, Samsung and Amazon.

Mehr Infos unter https://www.adnami.io

Über Pubstack

ADVERTISING PERFORMANCE MONITORING FOR PUBLISHERS

Publisher treffen schneller die richtigen Entscheidungen, optimieren früher und verdienen mehr mit Pubstack’ real-time ad revenue analytics.
Die steigende Anzahl an Partnern und SSPs, die über Prebid, Google AdX & OB, etc. zur Vermarktung angeschlossen werden können, bedeutet eine Zunahme an Daten und Möglichkeiten. Wie viele und welche Headerbidding-Partner brauche ich? Welche Integration und welche Kombination ist die umsatzstärkste? Welche SSP liefert inkrementelle Umsätze für Video, Display, native, mobile …? In welchem Set-up sind Latency und Umsatz optimal erreicht?
Pubstack übersetzt das Zusammenspiel der immer komplexer werdenden Ad-Stacks in aussagekräftige Information an einem Ort. Publisher können damit fundierte Entscheidungen mit Real-Time-Daten über viele Parameter treffen und ihre Werbeeinnahmen optimieren. Premium-Support ist für alle Kunden inklusive.

Mehr Infos unter https://pubstack.io

Supporter Permutive, The Media Trust und Sovrn

Über Permutive

Permutive’s infrastructure empowers publishers and advertisers to address all of their audiences in-the-moment, whilst protecting privacy and respecting consumer consent. Our Audience Platform enables publishers and advertisers to activate audiences responsibly at scale and effectively use first-party data, without ever exposing consumers’ personal information.

Permutive is listed in YCombinator’s Top 150 companies of all time and is trusted by the world’s largest publishers and advertisers, including News Corp, Hearst, BuzzFeed, Penske Media, Future plc, The Guardian, Vox Media, Insider, Hubert Burda Media and Condé Nast International.

Mehr Infos unter https://permutive.com

Über The Media Trust

Today’s digital ecosystem relies on The Media Trust to safeguard the consumer experience. We fix the issues that harm your customers, drive data breaches, violate regulations, impede revenue, and tarnish your brand.
Acting as your audience, our unique digital safety platform captures their true user experience and stops harmful activity so you can better monetize and govern your digital assets.
Since 2005, hundreds of digital businesses have depended on The Media Trust to protect their strategic digital revenue channels. Why not yours? The Media Trust—your partner in digital trust and safety.

Mehr Infos unter https://mediatrust.com

Über Sovrn

Sovrn Holdings, Inc., bietet Produkte und Dienstleistungen für Publisher aller Größen an: von moderner programmatischer Werbung über intelligente, branchenführende Viewability-Technologie bis hin zu professionellen Ad-Ops-Services, flexiblen Instant-Pay-Finanzlösungen und nun auch Commerce-Produkten.
Sovrn hat von TAG, JICWEBS und dem IAB die höchstmöglichen Zertifizierungen in Bezug auf Transparenz und Fraud-Bekämpfungsdaten erreicht und hilft Zehntausenden Publishern, die Einnahmen zu erzielen, die sie verdienen.

Mehr Infos unter sovrn.com

Weitere Seiten zum Event

Admanagerforum für Vermarkter „AdOps Forum Supply“ Oktober 2022